top of page

Contact

Grevelingenmeer 9

5347 JP, Oss

0412 - 69 69 69

  • Pinterest
  • Instagram

Bedankt voor je bericht! We doen ons best je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden.

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Binnen een termijn van vier tot zes weken bezorgen we het meubel bij de dealer. Deze snelle levering is mogelijk doordat we de gehele productie intern uitvoeren.

 

Kan ik direct bij Noowa een meubel kopen?

Helaas is dat niet mogelijk. Onze meubels zijn exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde dealers. Gebruik onze verkooppunt pagina om het dichtstbijzijnde verkooppunt te vinden. We raden aan om even te bellen om zeker te stellen dat het gewenste model beschikbaar is.

 

Welke stoffen zijn er mogelijk?

Ontdek een wereld van stoffen met merken als Textaafoam, Keymer, De Ploeg en Kirkby Design. Van innovatieve texturen tot verfijnde patronen, onze hoogwaardige materialen garanderen tijdloze elegantie. Zit de gewenste stof er niet tussen? Stuur deze dan eenvoudig toe voor een persoonlijke touch.

Hoe krijg ik mijn bank schoon?

Elke stof en elke vlek is anders. Is de stof eventueel al behandeld door een van onze dealers? Check dan het advies eerst bij hen! Is de stof niet behandeld? Kijk dan op onderstaande links voor goede tips:

https://www.james.eu/nl/

https://www.lcknederland.nl/c-862419/vlek-uit-stof-of-microvezel-verwijderen/

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Als je een klacht hebt, zal deze eerst gemeld moeten worden aan de des betreffende winkel waar je het product hebt gekocht. De beoordeling van een klacht zullen wij altijd eerst proberen te doen door middel van foto’s. Zorg dus dat je deze meestuurt naar de winkelier. Is het niet duidelijk door foto’s, dan zullen wij (vrijwel) altijd het item terug halen naar de fabriek om de klacht goed te kunnen beoordelen. Na de beoordeling zullen wij samen met de winkelier een passende oplossing aanbieden.

Veel gestelde vragen

Wat kost het om mijn meubel te laten herstofferen?

Een meubel herstofferen is een mooie en duurzame oplossing, zeker als je nog steeds blij bent met je meubel! Maar tijdens het herstofferen doen we meer dan alleen het meubel een nieuw jasje geven, bijna heel het meubel wordt vernieuwd. Daarom kost een herstoffering ongeveer 90% van de huidige prijs. Benieuwd wat mogelijk is met jouw meubel? Ga dan naar de dealer waar je het meubel gekocht hebt en vraag via hen een vrijblijvende offerte aan.

De bank voelt harder dan in de winkel, hoe kan dit?

De vulling welke we gebruiken in onze banken noemen we koudschuim extra. Dit materiaal slinkt nog 10% naar mate dat je gebruik maakt van de bank. Hierdoor kan het dus voorkomen dat de bank in de winkel zachter is. Deze bank noemen we dan ‘ingezeten’ en daarom kan het dus voorkomen dat jouw bank harder aan voelt wanneer deze geleverd wordt. Houd er dus rekening mee dat na levering van de bank het comfort nog zachter zal worden.

Wat is plooivorming precies en wat kan ik er tegen doen?

Plooivorming wil zeggen dat plooien en rimpels zichtbaar worden in de bekleding van je bank, fauteuil of stoel. Het is vrijwel onmogelijk om dit te vermijden, omdat de vulling nog ongeveer 10% indaalt. Door het verschil in gebruik van stof en vulling kunnen hier ook verschillende resultaten van komen. Het belangrijkste om dit te minimaliseren, is om de eerste periode elke zitplek even veel te gebruiken. Ook adviseren wij je om regelmatig je stoffen meubel strak te vegen. Dit doe je door vanuit het midden van het meubel met beide handen naar buiten te wrijven.

Mijn kast/tafel heeft een rare geur, hoe kan dat?

Een lak bereikt na ongeveer twee maanden de maximale hardheid. Deze eerste maanden noemen we ook wel het uitdampingsproces. Na deze periode zal je je houten meubel dus niet meer ruiken. In deze periode is het dus ook raadzaam om het product zorgvuldig te behandelen! Vermijd zware belasting en reinig de tafel uitsluitend met een vochtige doek en verdund afwasmiddel.

bottom of page